Winkelen via internet verloopt niet altijd van een leien dakje, toont deze conversatie op Facebook. Ene Jelle uit Antwerpen bestelde bij onlinebedrijf Coolblue een koelkast, maar kreeg er een foute geleverd.
Wat volgt is een bijwijlen hilarische heen-en-weerdiscussie tussen Jelle en medewerkers van Coolblue over al dan niet opnieuw bestellen, de foute koelkast ophalen en de juiste tot aan de deur afleveren.
Als blijkt dat de koeriers aardig hebben geblunderd, wordt het pas echt een soap. Positief is dat beide partijen vriendelijk voor elkaar blijven. Andere facebookers hebben zich inmiddels in het gesprek gemengd. Zij vinden dat de koelkast soap de seizoensfinale van ‘Thuis’ overtreft.
In een reactie aan onze redactie laat Coolblue weten de situatie te betreuren. “Wij geven het niet graag toe, maar het is hier helaas flink fout gegaan. En daar balen we van. Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid voor de problemen bij onze leverancier en gaan samen met Jelle op zoek naar een gepaste oplossing …
lees het volledige bericht op: hln.be